[otevreny_dialog] setkání v Prase vs workshop v Brně

  • From: Jiří Chvála <chvala.jiri@xxxxxxxxx>
  • To: otevreny_dialog@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 05 Feb 2018 20:03:32 +0000

Ahoj všem. Před chvílí jsem si přečet mail od Martina, který připomíná, že termín 24.2. je také termínem workshopu v Brně. Pokud se najde dost zájemců, kteří by chtěli přesunout setkání v Praze až třeba na druhou nebo třetí sobotu v březnu, já osobně s tím nemám problém. Dokonce se mi zdá, že bychom mohli lépe a snad společně s Borkem zreflektovat jeho (Borkovu) poslední zkušenost s hospitalizací. Pokud tedy termín 24.2. necháme, není třeba už znovu hlasovat, ale pokud je někdo pro posunutí směrem více na březen, dejte prosím vědět takto e-mailem. Děkuji a přeji zajímavý týden. Jirka