[orasi] Re: speaking phone

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jan 2008 22:39:33 +0200

Καλησπέρα Ανδρέα, το talx που λές είναι το ίδιο που προσφέρει η vodafone και
το ονομάζει Speaking phone.
 επίσης για κάποιους φίλους που ζητούν ενημέρωση, στις αρχές Δεκεμβρίου του
2007, η vodafone προχώρησε σε αναβάθμιση της υπηρεσίας έτσι ώστε να είναι
συμβατή με τα κινητά τηλέφωνα που χρησιμοποιούν νέο λειτουργικό symbian. για
περισσότερες πληροφορίες και για παράπονα σχετικά με την  έλλειψη
εξειδικευμένων γνώσεων των εργαζομένων στα καταστήματα vodafone, μπορείτε να
απευθυνθείτε στο 13830

Φιλικά

Θανάσης Ηλίας