[orasi] Re: Το τέλος του smart eyes.

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jun 2010 19:55:17 +0300

Όντως σταματάει το πιλοτικό πρόγραμμα του Smart-eyes στις 20 Ιουνίου 2010.
Αυτό που ουσιαστικά θα συμβεί είναι ότι θα διακοπούν οι συνδέσεις από την
Cosmote. Οι συσκευές θα παραμείνουν στην κατοχή των συμμετεχόντων στο
πρόγραμμα. Τώρα, πέρα απ’ το ότι δεν θα γίνουν περαιτέρω αναβαθμίσεις των
χαρτών, το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω αν οι συσκευές θα δουλεύουν (όσες
βέβαια δούλευαν) χωρίς κάρτα 3g.