[orasi] Re: Πρόβλημα με τον server του freelists.

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Feb 2008 22:12:50 +0200

 Όοοχι, δεν είναι όλα εντάξει, ή τουλάχιστον, δεν ήταν μέχρι αρ΄γα το πρωί,
προς μεσημεράκι, οπότε έστειλα -και δεν το είδα να φτάνει- αυτό:

Σπύρο, καλημέρα!
 Λοιπόν, θα πρέπει να' ναι πολύ ανόητος -για να είμαι κόσμια και να μην πω
τίποτε άλλο- κάποιος... Ελληνα΄ρας -γιατί μόνο εμείς οι Έλληνες έχουμε τόσο
αυξημένη κατανάλωση κινητών- για να αγοράζει ακριβές συσκευές, όταν
αμοίβεται με τα χρήματα που αναφέρεις!
 Πάντως. σοβαρά, πιστεύω οτι η συντριπτική πλειονότητα που τα αγοράζει είναι
των 1200 ευρώ και άνω. Και πάλι, πολλά δίνουν για κινητό, όταν υπάρχουν και
με 200 έως 250 ευρώ. Εγώ, η "κακομοίρα", η επιδοματούχα έχω πα΄ρει με 165,
ας πούμε, και τη δουλειά του την κάνει..!
  Καλημέρα σ' όλους και καλό μήνα να' χ!ουμε