[orasi] Re: Φωνητική υπηρεσία rss feeds μέσωτηλεφώνουαπότην hretor.

  • From: Θανάσης Ηλίας <info@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 May 2009 16:15:16 +0300

να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια. στο περίπτερο του ΣΤΑΤ στην αυτονομία
2009, στις 15 16 και 17 μαιού στο στάδιο ηρήνης και φιλίας, θα παρουσιάσουμε
και άλλα προτόγνορα πράγματα για την ελληνική πραγματικότητα των τυφλών. θα
ενημερωθήτε προσεχός, καθός και θα προσκληθίτε απο τον ΣΤΑΤ με μηνήματα. θα
χαρουμε να σας δούμε εκί και να ανταλάξουμε και απο κοντά απόψεις.
αυτά προς το παρόν.
ευχαριστούμε.