[orasi] Re: Τα on-line σχολείακερδίζουνχιλιάδεςμαθητέςστιςΗΠΑ

  • From: Γιούλη <tsiant-g@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Feb 2008 10:46:35 +0200

καλη μέρα σε φίλες και φίλους. Γιατί και στην Ελλάδα οι κίνδυνοι δεν είναι
λιγότεροι. Και έτσι όπωσ κατάντησαν πια τα σχολεία μπορεί η διαδικτιακή
μάθηση να είναι και καλύτερη. Τις προάλλες μου έφερε η κόρη μου ένα
μαγνητοφωνημένο απόσπασμα ν'ακούσω πως κάνουν μάθημα. Καθηγητής δεν
ακουγόταν παρα κάτι ουρλιαχτά παιδιών. Εκτός αν αυτά συμβαίνουν μόνο στο
δικό μας σχολείο.