[orasi] Re: Όλη η αλήθειαγιατηνδανειακήσύμβαση

  • From: Nektarios Mallas <nmallas@xxxxxxxxx>
  • To: orasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Jun 2011 18:46:16 +0300

Πολύ καλή ανάλυση και εξαιρετικά σαφής. Ένα μικρό σχόλιο.
Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος μιλάει για όλα αυτά.
Ο Δημήτρης Καζάκης, έχει πάνω από ένα χρόνο τώρα που ενημερώνει για οικονομικά
και άλλα θέματα τον κόσμο αλλά τα ΜΜΕ δεν παίρνουν χαμπάρι. Το γιατί βρείτε το
μόνοι σας.
δυστηχώς δεν έχω link εύκολο αυτή τη στιγμή αλλά το Google είναι όπως πάντα στη
διάθεση μας για ψάξιμο.
Επίσης ρίξτε μία ματιά στο  Debtocracy.gr.
Νεκτάριος.