[orasi] Re: ΜαρκήσιοςντεΣαντ:Έναφιλόσοφοςτηςελευθερίας

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Jun 2011 02:06:00 +0300

αμα ειναι να εξευτελίζει τη γυναίκα την χαρά και κάθε απόλαυση,τι νόημα
εχει; αυτο σημαινει οτι ο ανθρωπος αυτός, ειχε σοβαρό πρόβλλημα. η ζωή ειναι
πολύ μικρή, και ο ανθρωπος πρέπει να την απολαμβανει οσο περισσότερο
γίνεται. αμα ειναι να ζεις και να μην απολαμβανεις τις χαρές της ζωής τι
νόημα εχει;