[orasi] Re: σεξεσηκωμό,καλήτουςαθλητές,τοαθλητικόσωματείοκεραυνός.

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Jun 2011 12:35:51 +0300

δυστυχώς το νικολοπούλιο το εχουν αφήσει στην τύχη του, λειτουργεί σαν
θερινος κινηματογράφος, νομίζω ομως δεν  ειμαι σιγουρη, οτι βρίσκεται στα
δικαστηρια με το κεάτ. θα ρωτησω και θα μάθω τι ακριβως  συμβαίνει. το
σωματείο παντως δυστυχώς, τιποτε δεν κάνει γιαυτό. εδώ δεν εγινε τιποτε με
το καινούριο χτίριο που θα χτιζόταν στα πετράλωνα. τωρα πια, αυτό θα μείνει
ενα ονειρο.