[orasi] Re: ΠουήσουντότεΑγανακτισμένε;

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Jun 2011 10:43:53 +0300

Τελικά υπάρχει λογική, μιας και πήρα χτες και ένα σχόλιο που χαρακτήριζε το
άρθρο γελοίο και απαράδεκτο.
Το θέμα όμως δεν αλλάζει.
Όταν χτυπούσαμε τις πόρτες των βουλευτών όλων ανεξερέτος των κομμάτων, καλά
ήταν; Τώρα δεν λέω, μας πειρράζει που είναι μεγάλη η στενοπός που πρέπει να
διαβούμε, αλλά έτσι είναι δυστυχώς.
Το ζήτημα είναι: τώρα τι κάνουμε, ποιες είναι οι προτάσεις που θα μας
βοηθύσουν να βγούμε.
Πως θα περάσουμε από την απαξία που υπάρχει και πάλι στην αισυοδοξία, και
τελικά στην ανάπτηξη.