[orasi] Re: ποιός ωφελείται?

  • From: "zois" <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 May 2011 22:19:30 +0300

Δεν είπα για το κομματικό καπέλωμα, ή τις ακομμάτιστες συγκεντρώσεις, αλλά
για την οργάνωση του αγώνα, δηλαδή ενός αγώνα ταξικού, και εννοώ την
συπείρωση και οργάνωση όλων των λαϊκών στρωμμάτων, εργατών, αγροτών,
επαγγελματιών, ενάντια σε ένα κοινό εχθρό, την άρχουσα τάξη και των
πολιτικών επιλογών των κυβερνήσεων που την εκπροσωπούν. Ο μόνος που μιλάει
για ταξικό αγώνα είναι το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. Αυτό σημαίνει ότι τα διάφορα
δημοσιογραφικά παπαγαλάκια που είναι στην υπηρεσία των μεγάλων
δημοσιογραφικών συγκροτημάτων, προσπαθούν να στρέψουν το αφθόρμητο αυτό
κίνημα ενάντια στο ταξικό κίνημα και ενάντια στη συνειδητή πολιτική
πρωτοπορία της εργατικής τάξης και των συμμάχων της, το ΚΚΕ, εξού κι ο
χαρακτήρας που έχουν δώσει ακομμάτιστο κίνημα. Γι' αυτό κι όταν
χρησιμοποιούν τον όρο  "ακομμάτιστο αφθόρμητο κίνημα", ανησυχούν μήπως πάρει
παλαϊκές διαστάσεις με οργάνωση και ταξικά αγωνιστικά χαρακτηριστικά!
Ζώης