[orasi] Re: ποιός ωφελείται?

  • From: ευγενία σταμάτη <jennyjostamati@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 May 2011 22:53:47 +0300

όχι δεν διαφωνώ σε τέτοιου είδους όργάνωση, αλλά ο κόσμος εξέφρασε την
επιθυμία να συμμετέχει σε μιά συγκέντρωση έξω απο κομματικές παρατάξεις.
έχουμε όλοι το δικαίωμα να το κρίνουμε αυτό ως σωστό ή  λάθος.
αλλά εφ'όσον είναι επιθυμία του κόσμου, οφείλει να το σεβαστεί η κάθε
κομματική παράταξη όπως κι άν ονομάζεται αυτή και να αφήσει το κόσμο να
αποφασίσει.