[orasi] Re: χωρίςεκδρομέςκαιπάρτυπιόςθαερχότανναψηφίσει

  • From: ευγενία σταμάτη <jennyjostamati@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 May 2011 16:15:45 +0300

αρχικά συμφωνώ με όλα τα παραπ΄΄ανω, άν και δεν μπορώ να καταλήξω στον
παράγοντα που επιβαρύνει περισσότερο την κατάσταση. απο τη μία, η άγνοια
μερικές φορές των νέων, ο διαχωρισμός και η ταξινόμηση πολλών απόψεων σε
καπιταλιστικές, κομμουνιστικές κλπ, αλλά κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό
ρόλο παίζει η επιβεβαιωμένη πλέον τάση της νεολλαίας να ανήκει κάπου και δεν
το λέω υποτιμητικά, έχω έρθει κι εγώ σε αυτή τη θέση κι ας ήμουν σχετικά
ενημερωμένη για ορισμένα ιδεολογικά θέματα. πιστεύω ότι υπάρχει γενικά σαν
τάση στους νέους κι απλά ορισμένοι την αντιλαμβάνονται και την αξιοποιούν
αναλόγως.
συγνώμη άν σας κούρασα, καλησπέρα σε όλους!