[orasi] Re: εροτιμα

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 May 2011 20:15:17 +0300

Κώστα, να ξεκαθαρίσω ότι δεν το έχω το I-phone, αλλά το έχω δει και το έχω
δουλέψει.
Δεν γνωρίζω αν θα μπορούσε να λυθεί, αλλά πιστεύω πως όχι, διότι πολλοί
αξιόλογει συνάδελφη που έχουν και το i-phone και μακ υπολογιστές δεν βρίκαν
προς το παρόν κάποια λύση. Αν βρεθεί, σίγουρα θα το μάθουμε. Πάντως, το
πρόβλημα με τα γκρινγλις μηνύματα, είναι πρόβλημα συνθέτη και όχι
προγράμματος. Δηλαδή, όπως προανέφερα σε προηγούμενο email σχετικά με το c5
της Νόκια, το Μομπάϊλ Σπικ με τον Δημήτρη έχει το ίδιο πρόβλημα με το
I-phone. Δεν ξέρω αν αυτό το πρόβλημα διορθώνεται (και μιλάω πάντα για το
Mobile Speak) με την εγκατάσταση και χρήση άλλου συνθέτη όπβς ας πούμε του
Σίμου.
Όσο για την τιμή! Απαγορευτική αν αναλογιστούμε ότι είναι ένας μισθός. Οι
τυφλοί όμως φίλε Κώστα, έχουν λεφτά οπότε μην στεναχωριέσαι.