[orasi] Re: Σήμερα, στηνεκπομπήΈκτηΑίσθηση.

  • From: Χρηστος Χατζης <hatzishr@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Apr 2011 17:49:27 +0300

λέγεται ότι πρόγονος όλων των πολεμικών τεχνών, με συνθετότερο ορίζοντα
είναι το παγκράτιον.
παγκρατιστές ήταν ο Σωκράτης, ο Αριστοτέλης, ο Πλάτων, ο Αλέξανδρος, οι
τραγικοί και πολοί άλοι.
νομίζω ότι θα άξιζε τον κόπο καποια σχετική έρευνα.
όταν ο ντε κουβερντεν ζήτησε την συνένεση από τον πάπα
για την ανα΄βίωση των ολυμπιακών αγώνων, εκείνος του είπε ότι συμφωνεί,
αρκεί να μην συμπεριληφθεί  το  παγκράτιον.----- Original Message -----