[orasi] Re: Ευχές

  • From: "Anastasia Brenta" <banastasia@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Apr 2011 22:36:50 +0300

Χριστός Ανέστη! Χριστός Ανέστη! Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά, να φάγατε με
μέτρο.
Χρόνια πολλά στον Πασχάληκαι στην Πασχαλιά, στον Ανέστη και στην Αναστασία
(όχι σε μεένα γιατί εγώ γιορτάζω το Δεκέμβριο) καθώς και στον Αναστάσιο
Επιπλέον να ευχηθώ χρόνια πολλά στους αυριανούς εορτάζοντες Γιώργο και
Γεωργία.
Πάντα φιλικά
Νατάσα