[orasi] Re: Τομπαστουνάκιμου...ηανεξαρτησίαμου

  • From: "Anastasia Brenta" <banastasia@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Apr 2011 16:20:58 +0300

Κωστούλα μου σε ευχαριστώ πολύ καθώς και τα υπόλοιπα παιδιά για τα καλά σας
λόγια αν και για να είμαι ειλικρινής αισθάνομαι λίγο άβολα για την
παρουσίασή τουάρθρου σε εσάς που έχετε ζήσει τόσα πολλά. Ωστόσο ήθλα να
καταλάβετε με ποιόν τρόπο εγώ αντιμετωπίζω την τύφλωσή μου. Πάντως σας το
δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά πως είμαι υπέρ των βιωματικών προσεγγίσεων.
Ναι, θεωρώ πως και αυτός είναι ένας τρόπος μεταξύ άλλων δηλαδή προσπαθώ να
μπω στη θέση του άλλου άλλοτε νοερά και άλλοτε όταν ευνοούν οι συνθήκες  να
ζήσω όπως ο άλλος.
Προσωπικά λειτουργώ με αυτόν τον τρόπο.
Οι βιωματικές προσεγγίσεις έχουν αποτέλεσμα σε κάποιους ανθρώπους για τους
υπόλοιπους απλά θα πρέπει να βρούμε κάποιο άλλο τρόπο.

Φιλικά
Η ...πεισματάρα Νατάσα