[orasi] Re: διαμαρτυρίαγιαπροσβλητικόάρθροστήνεφημερίδατηςρόδουγνώμη.

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Mar 2011 07:10:17 +0300

πολλύ καλά λοιπόν, ο φίλος μας ο στάθης να επιστρέψη τάχιστα  στήν δεή, δεν
νομίζω πως αποδίδη σε σχέσι με έναν βλέποντα.  ο φάρος τυφλών να μήν έχη
πρόεδρο τυφλό, διότι πώς θα έχη άποψη για τα εργαστίρια, η διευθύντρια  του
κεάτ να καθερεθή,άλλοι συνάδελφοι που δείχουν τον δρόμο σε διάφορες
ιδικότητες και ήτε ως προγραμματιστές, ήτε ως επαγκελματίες να τους αφερεθή
κάθε τέτια δυνατότητα.