[orasi] Re: ΚινητοποίησητυφλώνστουπουργείοΟικονομικών

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Mar 2011 12:22:45 +0200

Ναι ρε Νίκο, είδαμε και όταν οι θέσεις ήταν αρκετές παλαιότερα... Πόσοι από
επιλογή δεν ήθελαν να δουλέψουν και χάνονταν θέσεις έτσι? Επίσης θα δούμε
και τώρα που είναι εξεραιτικά δύσκολοι οι καιροί, πόσοι θα πάνε σε κάτι
θέσεις όπως το Ολυμπιακό Χωριό ή τον δήμο Φυλής. Αν η δουλειά δεν είναι
δίπλα στο σπίτι του τυφλού, αν είναι δυνατό και μέσα στο σπίτι, τί να λέμε
τώρα.
Και φυσικά τα παραπάνω δεν ισχύουν για όλους, αλλά υπάρχουν δυστυχώς
κάποιοι.