[orasi] Re: Συμβολή στοέγγραφογια τιςτράπεζες.

  • From: Στάθης Ζ. <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Mar 2011 17:43:07 +0200

Καλησπέρα κι από μένα και καλώς σας ξαναβρίσκω,

Θα πρέπει να γνωστοποιήσουμε συν όλων των άλλων στις τράπεζες και την χρήση
της τεχνολογίας από τους τυφλούς (κινητά, υπολογιστές, ίντερνετ κλπ).

Ένα απ' τα πράματα που θα πρέπει να προσέξουμε στο έγγραφο είναι να μην
υποπέσουμε σε λάθη όπως στο παρελθόν. Αυτό που εννοώ είναι ότι όλες μα όλες
οι τραπεζικές υπηρεσίες θα πρέπει να παρέχονται ανεμπόδιστα στον τυφλό
πελάτη και αυτός και μόνον αυτός να επιλέγει ποιες θέλει ή μπορεί να
χρησιμοποιήσει και ποιες όχι, διότι είμαστε διαφορετικές προσωπικότητες και
ο καθένας έχει κάποιες επιπλέον δυνατότητες από κάποιον άλλο, όπως και οι
αρτιμελείς εξάλλου.

Δεν μας χαρίζεται τίποτα και δεν ζητιανεύουμε τίποτα. Υπογράφουμε συμβάσεις
και χαρτιά (εφόσον έχουμε δικαίωμα υπογραφείς) όπως και οι αρτιμελείς. Αυτό
σημαίνει ότι η τράπεζα είναι καλυμμένη. Σε μια τράπεζα που πήγα προσφάτως
μου είπαν ότι πρέπει να έχω μάρτυρες και όταν αντιπρότεινα οι 2 μάρτυρες να
είναι υπάλληλοι, επικοινώνησαν με την νομική υπηρεσία της τράπεζας και από
εκεί τους είπαν ότι δεν γίνεται διότι εγώ (ο τυφλός δηλαδή) μπορεί να
ισχυρισθεί ότι άλλο του διαβάστηκε από τον υπάλληλο και άλλο χαρτί υπέγραψε
τελικά.

Ένα καλό επιχείρημα που θα πρέπει θεωρώ να χρησιμοποιηθεί είναι ότι σχεδόν
όλοι οι τυφλοί έχουν λογαριασμούς μισθοδοσίας πράγμα το οποίο σημαίνει
χρήματα που εξαρτάται η επιβίωση τους και ότι πρέπει να έχουν άμεση πρόσβαση
και πολλοί διαμένουν μόνοι χωρίς κάποιον συγγενή. Επίσης, ότι ο τυφλός
μπορεί να μην θέλει να γνωρίζει το οκογενιακό ή συγγενικό ή φιλικό
περιβάλλον τις τραπεζικές του κινήσεις. Εδώ νομίζω ότι θα μπορούσαμε να
επικαλεστούμε και τον νόμο περί προσωπικών δεδομένων.

Εν ολίγης συμφωνώ απόλυτα με τον Κώστα στο email που ακολουθει.

Υγ. Εξαιτίας κάποιον αθλίων και ποταπών «συναδέλφων την πληρώνουμε όλοι
διότι μας έχουν καταστήσει με την συμπεριφορά τους αφερέγκιους και μη
αξιόπιστους. Με συγχωρείτε, αλλά δεν θεωρώ ότι πρέπει να τρέφω κάποια
εκτίμηση στα πρόσωπα τέτοιων ανθρώπων και να τους καλύπτω όταν προξενούν με
τις πράξεις τους κακό στο σύνολο.