[orasi] Re: επιστολήπροςτιςτράπεζες.

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Mar 2011 16:04:41 +0200

δημήτρη, δεν μπορούμε να υποδείξουμε στίς τράπεζες το τρόπο ενημέρωσης με
sms όπως γράφης. αυτό είναι θέμα προτερεότητας τίς κάθε τράπεζας. για τα atm
όμως μπορούμε να το θέσουμε. επείσης δεν μπορούμε να μπούμε σε λεπτομέριες
που θα αγκίζουν τόν κάθε χρίστη. πράγματα πουεσύ τα καταφέρνης εγώ ίσως να
μήν μπορώ. η επιστολή κυρίως θα σταθή στο δικαίωμα τωνσυναλαγών απο άτομα με
πρόβλημα όρασης χωρίς μάρτυρες, το οποίο προσβάλη την προσοπικότητά μας και
θέτη σε κύνδινο τήν ασφάλεια των συναλαγών.