[orasi] Re: ΠρονοιακάεπιδόματαστηνΘεσσαλονίκη

  • From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsak27@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Mar 2011 12:39:55 +0200

Φίλε μου, δύσκολα τα πράμγατα.
Ανοργανοσιά στο μεγαλείο της.
Για αυτό αφήσαν και τους ανάπηρους μαημού να λημένονται την Ελλάδα.
Βέβαια, αυτό εξυπηρετεί πολλούς και πολύ.
Τόσα χρόνια κανείς δε μιλούσε για ανάπηρους μαημού, απλώς τα τελευταία
χρόνια εμφανίστηκαν ξαφνικά και μετά τις σοριδών αποκαλύψεις, ταξιτζήδες,
νταλικέριδες, χωριά ολόκληρα να λαμβάνουν επιδώματα αναπηρίας.
Οι ανύπαρκτες δομές της Ελληνικής πρόνοιας, η ανυπαρξία έστω μιάς υποτυπώδης
μηχανογράφισης και ταυτοποίησης στοιχείων με στόχο την ακριβή εξακρύβωση
τους, οδήγησαν σε αυτά τα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα και συζητάμε.
Κάτι ψέλλησε η σημερινή κυβέρνηση για αλληλοσύνδεση on line των δημοσίων
υπηρεσιών, π.χ. ληξιαρχεία, Πρόνοια, Δημοτολόγια, Εφορίες, Ασφαληστικά
ταμεία, κ.λ.π.
Να δούμε πού θα οδηγήσει αυτό και εάν θα μείνει στα χαρτιά, ή εάν επιτέλους
θα υπάρξει έστω και αργά, μιά κάποια οργάνωση.
Μόνο έτσι θα μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια το πόσα κονδύλια θα δίνονται
και πού.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.