[orasi] Re: Μιαξεχωριστήσυζήτηση

  • From: "nxaritos" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Mar 2011 08:43:57 +0200

Δημήτρη καλημέρα. και βέβαια θυμάμαι τη συζήτηση που είχαμε κάνει τότε. τι
περιμένουμε όμως, όταν η φορείς μας δεν έχουν τίποτα να μας πουν για το θέμα
αυτό που είναι τόσο σοβαρό; ασφαλώς και χριάζεται από το κράτος η στίριξη
στα ανάπηρα άτομα που αποκτούν παιδιά. μένω έκπλικτος μάλιστα, γιατί τόσα
χρόνια δεν έχει γίνει το παραμικρό για το θέμα αυτό, μιάς και οι παλαιότεροι
από μας, βίωσαν κι εκείνοι την εμπηρία αυτή. όμως, στις δύσκολες αυτές
συνθήκες που ζούμε, θα πρέπει μόνοι μας να ψάξουμε τις φόρμουλες εκείνες που
θα μας βοηθήσουν να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. τα ζητήματα αυτά που έθεσες,
δηλαδή το ζήγισμα του γάλακτος όταν είναι βρέφος, ή τη χορήγηση του
φαρμάκου, ευτυχώς, παλαιότερα ζευγάρια από μας, τα έχουν λύσει. γι'αυτό,
καλό θα είναι να ρωτάμε και τους παλεότερους από μας. εμένα προσωπικά, αυτό
με έχει βοηθήσει πάραπολύ. για παράδειγμα, το φάρμακο του το δείνω με μία
σίριγκα, την οποία μου χαράζει ο φαρμακοποιός στο μέσα μέρος της, στο έμβολο
δηλαδή, μου κάνει μία χαρακιά ακριβώς επάνω στα σεσε που πρέπει να δώσω στο
παιδί. αυτό το έχω ακούσει από κάποιους πιο παλιούς γονείς τυφλούς. όσο για
το ζήγισμα του γάλακτος, ευτυχώς υπάρχουν οι ομιλούσες ζηγαριές και μας
λύνουν το πρόβλημα. μη διστάζεις λοιπών να ρωτάς παλεότερους γονείς από
σένα. δεν ξέρω αν για όλα υπάρχει λύση, μπορείς όμως να βοηθειθείς πιο
αποτελεσματικά από κάποιους που βίωσαν το ίδιο πρόβλημα. φιλικά, Νίκος
Χαρίτος.