[orasi] Re: Μιαξεχωριστήσυζήτηση

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Mar 2011 08:04:19 +0200

δημήτρη τα πρακτικά προβλήματα κάθε ζευγαριού, είναι διαφορετικά. καλό είναι
να μήν γενικεύουμε. θέλω να πω πώς άλλο ζευγάρι μπορή να δυσκολεύετε στο
τάισμα η στα γραμμάρια και άλλο όχι. γενικά όταν ως κράτος ορθοποδίσουμε
γιατί αυτήν τήν στιγμή τέτοια ζητηματα δεν μπορούν να τεθούν,οι κοινωνικές
υπηρεσίες θα κρίνουν κατά περίπτωσιν.