[orasi] Re: Μιαξεχωριστήσυζήτηση

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Mar 2011 19:59:01 +0200

με συγκίνησε και με προβλημάτισε το θέμα. δύσκολα απαντιέτε. πάντως
λαμβάνοντας υπόψυν το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στήν αναπαραγωγική διαδικασία,
καθώς επείσης πως πλύστα ζαβά παιδιά που μας περιβάλουν προέρχονται απο
εφυέστατους γονείς και κοινωνικά υπερκαταξιομένους, πιστεύω πως με μιά
υποστίριξη απο την πολιτεία είναι εφυκτό να έχουν παιδιά αυτοί οι άνθρωποι.