[orasi] Re: ερώτημαπρόςεθνικήομοσπονδίατυφλών.

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Mar 2011 19:46:47 +0200

νίκο, το γράφω και για τήν χρυσούλα που ρώτησε παραπάνω. μιλάμε για τους
ανοιχτούς ορίζοντες και όχι για κάπιο συνδρομιτικό περιοδικό.  τώρα πόσο
ανοιχτοί είναι οι ορίζοντες αυτών που ηγούντε ας το κρίνουν οι συνάδελφοι.
όταν εσύ που μπήκες στο ασφαλιστικό σύστημα το 1993 δεν θα μπορής να πάρης
σύνταξη και η ηγεσία σου ασχολήτε να συζητά τα αυτονόητα που θα έπρεπε να
διεκπερεόνονται αυτόματα, τι νά πώ.