[orasi] Re: Τοκείμενοξανά,διότιδενήρθεσωστά

  • From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsak27@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Mar 2011 21:13:56 +0200

Οπως και με την ίδια διαδικασία που περιγράφεται.
Δηλαδή, ανοίγουμε το μενού Αρχείο με το Alt, πηγαίνουμε με δεξί βελάκι στο
μενού Εργαλεία και με βελάκι ππανω, βρίσκουμε την επιλογή Λογαριασμοί και
πατάμε Enter.
Με το Tab θα βρούμε το κουμπί προσθήκη και αφού πατήσουμε Space, στο μενού
επιλογών που θα εμφανιστεί, επιλέγουμε αλληλογραφία και πατάμε Enter.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.