[orasi] Re: στόνπροκρούστηταεπιδώματαπρόνοιας

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Feb 2011 12:04:46 +0200

χρυσούλα, καλό είναι να μήν αναπαράγουμε ράδιο αρβίλα, που εξυπηρετούν
καταστάσεις που δεν γνωρίζουμε και πάντως σίγουρα όχι εμάς. ε΄χω συνάδελφο
σε υψηλή θέσι στήν τράπεζα, ο οποίος διέδιδε περί κοψίματος δραχμής. όταν
του αντέτινα πέσμου που γίνετε αυτό, φυσικά δεν είχε τίποτε να αντητίνη. ότί
είναι να γίνη θα γίνη την στιγμή που δεν το περιμένουμε, είναι το μόνο
σίγουρο.