[orasi] Re: Ηπρώτηκωφήδημοσιογράφοςκαιτηλεπαρουσιάστριαστηνελληνικήτηλεόραση

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Feb 2011 14:17:19 +0200

Νομίζω πάντως πως εμείς εδώ από αυτή την μικρή μας γωνιά προβάλλαμε και
κάναμε γνωστή την κάθε επιτυχία του κάθε συναδέλφου ανεξάρτητα από την άποψη
που μπορεί να έχουμε για αυτόν. Γιατί το αντικειμένικό είναι αληθινό. Και
πρέπει πάνα από όλα να προσπαθούμε να υπερβαίνουμε τους εαυτούς μας και τις
εμονές που ως άνθρωποι είναι φυσικό να μας ακολουθούν. Η υπέρβαση τους όμως
από όλους μας στο σύνολο μας κάνει ως ανθρώπους και ως χώρο καλύτερους.