[orasi] Re: ηφωτογραφίατουποδοσφέρου

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Feb 2011 21:56:19 +0200

Για διάβασε εδώ...
Β. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ : "ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΥ"

ΑΝΤΡΙΚΙΑ, ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ
ΣΤΡΟΦΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΟΝΤΙΚΑ
Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει από την αρχή. Και το προχώρησε ακόμα
παραπέρα. Αναγνώρισε το λάθος του κάνοντας σημαντικό βήμα για την εκτόνωση
της κατάστασης...

που έχει δημιουργηθεί μετά το ντέρμπι των «αιωνίων». Με μια έντιμη δήλωση
απέδειξε ότι λειτουργεί καλύτερα όταν δεν ακούει τους παρατρεχάμενους που
έχουν
μαζευτεί γύρω του. «Οι δηλώσεις μου ήταν λάθος το οποίο αναγνωρίζω»,
αναφέρει, ενώ καλεί σε συνάντηση τον πρόεδρο της διοικούσας επιτροπής της
ΠΑΕ Παναθηναϊκός,
Δημήτρη Γόντικα.
Αναλυτικά η γραπτή δήλωση:
«Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τον Ολυμπιακό δεν κρύφτηκα ποτέ. Στις
δύσκολες στιγμές της ομάδας μας, ήμουν, είμαι και θα είμαι στην πρώτη
γραμμή. Ο
στόχος μου ήταν και παραμένει διπλός, να επανέλθει ο Ολυμπιακός στην κορυφή
και να επιλυθούν προβλήματα που επί δεκαετίες μαστίζουν το ελληνικό
ποδόσφαιρο
. Δεν είναι δυνατόν 6 μήνες μόλις μετά την ανάληψη των καθηκόντων μου, να
επιχειρούν κάποιοι να μου χρεώσουν όλα τα κακώς κείμενα.
Το Σάββατο το βράδυ αμέσως μετα την λήξη του αγώνα κατέβηκα στα αποδυτήρια
να συγχαρώ την ομάδα μου. Στην συνέχεια έκανα δηλώσεις, οι οποίες έγιναν
κάτω
από έντονη συναισθηματική φόρτιση και χωρίς να έχω ακόμη πλήρη εικόνα,
κακώς, για το τι συνέβη μετά την λήξη του αγώνα.
Οι δηλώσεις μου αυτές ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ. Όπως έκανα μέχρι τώρα
αναλαμβάνω τις ατομικές μου ευθύνες. Καλώ άμεσα τον προεδρεύοντα Αντιπρόεδρο
του Παναθηναϊκού σε συνάντηση, προκειμένου να συζητήσουμε και να βρούμε
κοινά σημεία ώστε να εκτονωθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, και να
προβούμε
σε κοινή ανακοίνωση».