[orasi] Re: ΗΤουρκίακερδίζειτημάχητων ΑΕΙ

  • From: "zois" <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Feb 2011 21:17:03 +0200

Μήπως είναι το  καλύτερο να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια, που έτσι κι
αλλιώς θα γίνουν για να σπουδάζουν τα παιδιά των αστών; Το ίδιο γίνεται και
στη Τουρκία, τι κι αν το έκαν πιο νωρίς το βήμα αυτό ξη γειτονική χώρα. Μας
βασανίζουν οι τέτοιοι πρόοδοι της τουρκίας; Μήπως θέλουμε και μεις να έχουμε
υψηλή μόρφωση για τους λίγους και μόρφωση χαμηλού επιπέδου για τους πολλούς;
Ζώης