[orasi] Re: Πόλεμοςκαιεθνοκάθαρση.

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Feb 2011 23:11:22 +0200

μιχάλη, η ιστορία είναι μία, οι αναγνώσεις της πολλές. αυτό που αναφέρης,
σαφώς και δεν αμφισβιτήτε. όμως υπάρχουν και ζητήματα που αποκρίπτοντε,
θέλοντας να παρουσιάσουν τους ελληνες ωσάν να πέταγαν τριαντάφυλλα σε κατά
κοινή ομολογία αιματιρότατους πολέμους. ο κοστόπουλος, απλά παρουσιάζη τήν
άλλη πλευρά του λόφου. προσοπικά επειδή έχω διαβάση και απο εδώ και απο
εκεί, έχω καταλήξη, πως στούς πολέμους οι εκατέροθεν σφαγές υφίσταντε και
κάθε πλευρα αναδικνίη τηνδικήτης άποψη.