[orasi] Re: ¶ρθροτουΚωστήΠαπαϊωάννουγιατηνΚατάληψητηςΝομικής

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Jan 2011 13:23:40 +0200

Συμφωνώ.
Πρέπει όμως για να πετύχουμε την σωστή αντιμετώπιση να καταλαμβάνουμε
πανεπηστήμια; σχολές; κρατικά κτήρια κλπ;
Δεν λαικίζω, αλλά πως θα φαινόταν αν αύριο κάποιοι άλλοι μετανάστες
καταλάβουν την νομική, την ιατρική, και πως θα φαινόταν αν κάποια άλλη
κοινονική ομάδα πολιτών διπάλεγε αυτό τον τρόπο κινητοποίησης;
Το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι εδώ, και είναι υπαρκτό.