[orasi] Re: ενημέρωσιαποτηντράπεζαπειραιώς.

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Jan 2011 18:53:47 +0200

Σπύρο, σχετικά με τις απαντήσεις σου:
1. Συμφωνώ μαζί σου διότι επειδή απλά τυχαίνει να εργαζόμαστε σε ένα χώρο,
δεν σημαίνει ότι ο χώρος αυτός είναι και ο σωστός. Και εννοώ ότι έχει σωστή
κοινωνική πολιτική κτλ.
2. Καλό θα ήτανε να επανελέγξεις την αίσθησή σου, διότι απλά εξήγησα των
μηχανισμό με τον οποίο γίνονται η έρευνες. Δεν έχω λόγο να απολογηθώ για
τίποτα σχετικό με την τράπεζα, ούτε και με την κυρία Βασιλείου, διότι ουδέ
μία σχέση επαγγελματική έχω ή σχέση συμφέροντος ούτε με την μία, ούτε με την
άλλη. Απλά είμαι ένας ευχαριστημένος πελάτης και μόνον, και θεωρώ θετικό ότι
από της τόσες τράπεζες που μας ταλαιπωρούν, έστω κι ένας μπήκε στην
διαδικασιά να ασχοληθεί μαζί μας, με ένα τόσο μικρό αγοραστικό κοινό.
3. Σχετικά με την κάρτα για τα ατμ από την Εθνική: Εσύ ανέβασες τον
κανονισμό/ευαγγέλιο της Εθνικής στην λίστα, οπότε ρίξε μια ματιά στην
παράγραφο 4. Αν τόρα εννοείς με την φράση σου "Πιστεύω ότι οφείλεται σε κακή
ενημέρωση", εννοείς της  τράπεζας, τότε δεν μπορεί να αποτελεί '"ευαγγέλιο"
αν δεν το αλλάξει. Ξέρεις καλά ότι η εφαρμογή του κανονισμού έγκειται καθαρά
στην ερμηνία ή την διάθεση του υπαλλήλου.
4. Γι' αυτό έγινε αυτή η συνάντηση/συζήτηση. Για να ενημερωθούμε, να
ερωτηθούμε και να αναφέρουμε προβλήματα και τρόπους λύσεις.
5. Επειδή ακριβώς δεν πήγαμε συντεταγμένα ως λίστα, γι' αυτό δεν έπρεπε να
χρησιμοποιήσεις γενικά πληθυντικό, αλλά τουλάχιστον να αναφέρις των αριθμό
των ατόμων που συμπίπταν οι απόψεις σας προς αποφυγή παρανοήσεως. Τέλος,
πληθυντικό χρησιμοποιούμε και αναφερόμενη σε ένα άτομο, αλλά δεν πήρες το
μάθημά σου την ημέρα της συνάντησης φαίνεται. (το τελευταίο αστειευόμενος)