[orasi] Re: ΔΕΛΤΙΟΤΥΠΟΥΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣΕΝΩΣΗΣΚΕΝΤΡΙΚΗΣΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΤΟΥΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣΥΝΔΕΣΜΟΥΤΥΦΛΩΝ:ΔΗΜΟΣΙΑΕΠΙΤΕΛΟΥΣΗΣΧΟΛΗΤΥΦΛΩΝ"ΟΗΛΙΟΣ"

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Jan 2011 09:00:51 +0200

νατάσα, άλλο θα ήταν η σχολή να εντάσοταν το 1980 και άλλο το 2010. δυστιχώς
τα έγραψα και παραπάνω, τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου εύκολα. ως πρός
αυτό αναζητίστε τις ευθίνες στον τόπο σας. τα κριτίρια ένταξης του
προσοπικού  αναφέροντε στον υπο ψύφισην νόμο. όσο για τους συναδέλφους που
διαμένουν στην σχολή, πρέπει να είναι ξεκαθαρισμένο σε πιούς απευθίνετε. αν
οι ανάγκες της θεσσαλονίκης απετούν την διμηουργία οικοτροφίου γι ακάπια
χρόνια μετά την αποφύτιση, χωρίς ίχνος αστεισμού, λεφτά υπάρχουν στο κεάτ,
όλα μπορούν να γίνουν. ένα βασικό που πρέπει νααντιμετοπίση ο χώρος τώρα πιά
ενομένος, είναι η διαχίριση της περιουσίας του κεάτ. το έχω ξαναγράψη, ειναι
σαν να έχης να έχω μιά μεγάλη ΄περιουσία καινα κλέγομε γιατί ζώ με τον μισθό
των 700 ευρώ.