[orasi] Re: ΑΡΣΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗΣ

  • From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlinaki@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Jan 2011 16:14:59 +0200

Ούτε εγώ καταλαβαίνω, τί δεν καταλαβαίνεις...

Διάβασε όλα τα μηνύματα σε συστιχία και θα σου λυθούν οι απορίες...

Στο αρχικό μου μήνυμα για την άρση της παρεξήγησης έγραφα, πως με κάλυψαν οι
προλαλήσαντες κ. Θεοδωρόπουλος και κ. Σκορδίλης.

Στραφήκατε εναντίον του Κώστα εμένοντας στη θέση σας ότι υποκίνησε την
αποστολή του e-mail άρσης της παρεξήγησης καθώς και του e-mail Σχολιασμού
του άρθρου του Νίκου του Ναούμη. Με τη συγκεκριμένη φρασεολογία μου στο
μήνυμα που απευθυνόταν σε εσένα τόνισα, ότι με κάλυψαν και τα λεγόμενα του
κ. Σκορδίλη, οπότε προφανώς δεν τίθεται ζήτημα υποκίνησης.

Ούτε εγώ ούτε ο Κώστας έχουμε ανάγκη από υποκινήσεις αμφότεροι/ες... Είμαστε
αρκετά χειραφετημένοι/ες.

Πωλίνα Π.