[orasi] Re: ΑΡΣΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗΣ

  • From: Στάθης Ζ. <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Jan 2011 15:59:55 +0200

Πωλίνα, δεν επιμένω να ανασείρω κανένα θέμα, και η διευκρίνηση που ζητώ ουδε
μία σχέση έχει με την άποψη σου για το θέμα του Νίκου του Ναούμη. Απλά ζητώ
τρίτη φορά διευκρινήσεις στην συγκεκριμένη πρώταση η απ' το email που
αναφερόταν σε μένα. Μάλλον ούτε να σκεφτώ μπορώ, ούτε να προβληματιστώ,
οπότε αν κάποιος άλλος το έχει σκεφτεί, ας με βοηθήσει τον δυστυχή.