[orasi] Re: ΑΡΣΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗΣ

  • From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlinaki@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Jan 2011 23:49:58 +0200

Αγαπητέ Νίκο,

Κατανοώ ότι δεν έχεις τεχνικές γνώσεις... απλώς να σε ενημερώσω, πως ούτε το
μήνυμα σου δεν έλαβα αυτούσιο αλλά επειδή παρατίθεται κάτω από το μήνυμα του
κ. Σκορδίλη γι' αυτό και σου απαντώ.
Το περιστατικό με τα δοκιμαστικά και τα περικομένα e-mail μου καθώς και το
ότι αφήνω δυο σειρές κενές στην αρχή του κειμένου εκ τούτου δεν χρειάζονται
περαιτέρω εξήγησης.
Οι θέσεις μου για τον Καμίνη είναι συγκεκριμένες και εκφράστηκαν σε
προηγούμενο μήνυμα μου.
Επίσης να σε ενημερώσω, πως ούτε το μήνυμα σου περί υποτίμησης έλαβα
αυτούσιο αλλά το διάβασα ως παράθεση σε απάντηση άλλου χρήστη/ριας της
Λίστας.

Φιλικά!

Πωλίνα Π.