[orasi] Re: ΑΡΣΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗΣ

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Jan 2011 21:01:10 +0200

Στάθη, δεν έχω κανένα λόγο να δικαιολογήσω την Πωλίνα. Κατέθεσα αυτό που
βίωσα και το βίωσες και εσύ ως πρόβλημα όταν έρχοταν μηνύματα άδεια εδώ στην
λίστα μόνο με την υπογραφή της. Το πρωί επανήλθε με μήνυμα της και αν
πρόσεξες για αυτό τον λόγο έχει στην αρχή μερικές κενές σειρές. Σε αυτό
περιγράφει τις προθέσεις της που δεν ήταν η απαξίωση καμίας άποψης.
Προσωπικά θεωρώ άδικη μία τέτοια επιμονή μετά από τις πιό πάνω
διευκρινήσεις. Γνωρίζεις πολύ καλά πως ποτέ μου δεν ανέχτηκα ως διαχειριστής
την απαξίωση του όποιου δήποτε. Σαν μία παρέα πρέπει να σεβόμαστε σε αυτό το
πνεύμα όλες τις απόψεις, να ξεχωρίζουμε την αντιπαράθεση από την απαξίωση.