[orasi] Re: Ξεπούλημαστοανατολίτικοπαζάρι

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Jan 2011 18:24:39 +0200

όποτε η ελλάδα υπέστη εθνικές καταστροφές τις υπέστη, απο τον
μεγαλοιδεατισμό. ήτε κωνσταντινούπολη, ήτε ινσταμπούλ που είναι παραφθορά
που σημένη είς την πόλι, η πόλι αυτή ανήκη στήν τουρκία και πιστεύω πως έχη
το δικαίωμα να την αποκαλή όπως εκείνη επιθυμή. ο δήμαρχχος αθηναίων θα είχε
πράξι λα΄θος, αν σκοπεύαμε να τραβήξουμε κατά κεί. όπιος το ορέγετε να βγή
να το πή.