[orasi] Re: Ανοιχτήσυζήτησηγιατουεναλλακτικούςτρόπουςεξυπηρέτησηςπελατώνστατραπεζικάιδρύματα

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Jan 2011 19:28:04 +0200

Πωλίνα επειδή ενημερώθικα από κάποιους συναδέλφους ότι υπάρχει πρόβλημα με
κάποιους email πάροχους και μπορεί να έχεις χάσει μέρος της συζήτησεις, να
σου πω εν ολίγης ότι πρότεινα αφού όλοι λίγο πολύ αντιμετωπίσαμε πρόβλημα σε
όλες τις τράπεζες, έστω και ο καθένας σε διαφορετική, να κινηθούμε μόνοι
μας. Να συντάξεις εσύ ένα έγγραφο που έχεις και τις νομικές γνώσεις και να
το στείλουμε στον τραπεζικό διαμεσολαβητή, στις τράπεζες ξεχωριστά
ενημερώνόντας τους και για τις δυνατότητες των τηφλών σε σχέσει με το
διαδίκτυο και σε όποιον λογοδοτούν/επητηρούνται αυτές. Πρέπει αυτό το
πρόβλημα κάποια στιγμή να λυθεί διότι αφορά όλους μας. Μόλις ετοιμαστεί το
έγγραφο, να υπογραφεί απ' όλους και να σταλεί. Θα μπορούσες να το αναλάβεις?
Εμπίπτει νομίζω και στην ανησυχία του πνεύματος σου.