[orasi] Re: πρόςττοντραπεζικόδιαμεσολαβιτή

  • From: Στάθης Ζ. <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Jan 2011 14:02:53 +0200

Ζώη κι εγώ πλεόν στην υπηρεσία που πήγα, πληρώνομαι από την Αγροτική.
Υπάρχει το πρόβλημα κι εκεί και το γνωρίζω, αλλά δεν σκοπεύω να το αφήσω
έτσι. Έριξα και την ιδέα στην Πωλίνα που της έχει τις γνώσεις και της
αρέσουν και τα ακτιβιστικά. Άν δεχτεί να συντάξει το έγγραφο αυτό, καλό θα
είναι να το υπογράψουμε όλοι γιατί απ' ότι φαίνεται, ποτέ δεν ξέρουμε που θα
αντιμετωπίσουμε και που πρόβλημα. Καλό θα ήταν να είναι αλλιώς τα πράγματα,
αλλά αφού δεν είναι νομίζω ότι κάτι πρέπει να κάνουμε. Άντε να δούμε ποιος
θα ενεργοποιηθεί σε ένα θέμα που μας αφορά όλους.