[orasi] Re: πρόςττοντραπεζικόδιαμεσολαβιτή

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Jan 2011 19:32:56 +0200

Για αυτό πρέπει να γίνει ρύθμιση σε δύο επίπεδα. Α. με την ένωση Ελληνικών
τραπεζών σε συνεργασία με την γενική γραμματεία καταναλωτή και τους φορείς
και την συμβολή των πολιτών με προτάσεις ώστε να διαμορφωθεί ένα ενιαίο
πλαίσιο ρυθμιστικό όλων των συναλλαγών. Β. ενημέρωση των τραπεζικών στελεχών
και υπαλλήλων για τις δυνατότητες που έχουν τα άτομα με προβλήματα όρασης
ώστε να αξιολογούνται από τις τράπεζες με χρηματοοικονομικά κριτήρια και όχι
με αυτό της αναπηρίας.
Σε αυτά μπορεί να είναι χρήσιμη η συμβολή του τραπεζικού διαμεσολαβητή.
Αυτα σαν μία μικρή συμβολή στην συζήτηση.