[orasi] πρός ττοντραπεζικόδιαμεσολαβιτή

  • From: Σπύρος Σκορδίλης <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: ορασι <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Jan 2011 13:26:03 +0200

όπως θα αναγνώσετε παρακάτω, βρεθήκαμε πρό μεγάλης εκπλήξεως. η συμπεριφορά
της τράπεζας πειραιώς περιορίζη και τα στοιχειώδη δικαιώματα που έχη κάθε
πολίτης,
να συναλάσετε ελεύθερα.
Προς τον τραπεζικό διαμεσολαβητή
7/01/11

Μασσαλίας 1

Τ.Κ 10680, Αθήνα

Φωτεινή Κασωτάκη

Σικελιανού 33, Τ.Κ 153344 Γέρακας

Τηλ 2106616400, 6939230404

Email:
lupa@xxxxxxxxx

Κύριοι, ονομάζομαι Κασωτάκη Φωτεινή, είμαι ολικώς τυφλή, επισκέφθηκα στις
03/01/2011  το κατάστημα  της τράπεζας Πειραιώς στην Καλλιθέα, επί της οδού
Ελευθερίου
Βενιζέλου 167 ,στην πλατεία Δαβάκη, με κωδικό καταστήματος 2037 και  ζήτησα
το άνοιγμα προθεσμιακού
λογαριασμού και να μου παράσχει η τράπεζα φωνητικό banking win banking καθώς
και cash card, για την εξυπηρέτηση μου και πήρα τις παρακάτω απαντήσεις.

1.    Για το άνοιγμα προθεσμιακού λογαριασμού, μου ζητήθηκαν δύο μάρτυρες
προκειμένου να μου αναγνώσουν την σύμβαση. Αυτό όπως αντιλαμβάνεστε
παραβιάζει
το απόρρητο των  συναλλαγών και αντιβαίνει τις αρχές δικαίου που διέπουν την
χώρα μας.

2.    Για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών,  οι οποίες
εξυπηρετούν
πρώτιστα τα άτομα με πρόβλημα όρασης η προσέγγιση που γίνετε από την τράπεζα
δείχνει πλήρη άγνοια της σύγχρονης πραγματικότητας σχετικά με τον χειρισμό
ηλεκτρονικού υπολογιστή και κατ επέκταση του ιντερνέτ από αυτά εφόσον είναι
δυνατή με την εξέλιξη της τεχνολογίας η πρόσβαση τους σε αυτό.

3.    Σε υπόμνηση ότι το θέμα έχει ξανά προκύψει στο κατάστημα της Νέας
Ιωνίας και μετά την παρέμβαση της υπηρεσίας σας στις 30/09/2010, για την
περίπτωση
άλλου συναδέλφου, το θέμα διευθετήθηκε, μου απάντησαν ότι στην συγκεκριμένη
περίπτωση έγινε κατ εξαίρεση.

Παρακαλώ για την παρέμβαση σας προκειμένου να τεθούν σύγχρονοι και
ομοιόμορφοι κανόνες σε όλες της τράπεζες για την  εξυπηρέτηση των πολιτών με
πρόβλημα
όρασης και την προστασία της αξιοπρέπειας τους.

Με εκτίμηση,

Φωτεινή Κασωτάκη