[orasi] Re: ΑΠΟ ΤΟΡΩΜΙΟ,ΤΗΝΕΜΕΤΡΗΕΦΗΜΕΡΙΔΑΤΟΥΣΟΥΡΗ.

  • From: "zois" <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Jan 2011 23:43:22 +0200

Ποίημα Σουρή Οι Φόροι

Πάρτε μας όλο το φαϊ και το νερό που τρέχει,

Βάλετε φόρους βάλετε, η πλάτη μας αντέχει!

Πρέπει να είναι οι πολύ πτωχοί και οι πεινασμένοι

Και οι ολίγοι πάντοτε να βρίσκονται χορτάτοι,

Πρέπει να να στέκουν οι πολλοί στα σπίτια των κλεισμένοι και οι λίγοι να
πηδούν επάνω στο παλάτι

Πρέπει ο κόσμος ο πολύς να δέχεται τα

 βάρη κι ο λιγοστός επάνω του κανένα να μη  πάρει!

Κανένας πρόστιχος κεφάλι μη σηκώσει

Για τόσα νομοσχέδια μη βγάλει τσιμουδιά

Εις της πατρίδος τον βωμόν το αίμα του ας δώσει

Χωρίς να αφήσει στεναγμό η μαύρη του καρδιά

Κι αν τώρα έπεσε επάνω του ο κλήρος

Πρέπει και πάλι να φανεί γεναίος μάρτυς ήρως!