[orasi] Re: Προσοχή!γιαεξαπάτηση

  • From: "mlaspas" <mlaspas@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Dec 2010 09:22:46 +0200

Καλημέρα Κώστα και σε όλου τους φίλους και φίλες

Ο μετρητής που έχει φέρει ο σύλλογος δεν τον έχω δεί, δεν γνωρίζω απολύτως
τίποτα.

Απλώς είχε προκύψει ένα θέμα στις αρχές του έτους , όπως και πολλές άλλες
φορές, γι αυτό έβαλα αυτό το άρθρο.

Πρέπει να δοκιμαστεί σε κέντρα διαβήτη που υπάρχουνγια να διαπιστωθεί η
αξιοπιστία του, να υπάρχουν αναλώσιμα υλικά και να υπάρχει μια εταιρεία που
να τους στηρίζει.

Ο μετρητής που είχα βρεί εγώ και έγγραψα στη λίσταδεν αναφέρει πουθενά
τηλέφωνα, αντιπροσώπους κ.λπ.
Δεν ξέρω άν είναι ο ίδιος ή όχι.

Αυτός ο μετρητής παρέχεται δωρρεάν από συγκεκριμμένο φαρμακείο, έχω τα
στοιχεία του εδώ και μερικούς μήνεςμε την αγορά ταινιών.

Εύχομαι ολόψυχα να είναι ότι καλύτρο και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας.
Εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα επιβραβεύσει τον σύλλογογια τον μετρητή.

Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σου, δεν γνωρίζω όμως πως κατέληξαν στην
επιλογή,αυτή.