[orasi] Re: «Ζητούνταιδικαιολογητικά»

  • From: "john" <johnp33@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Dec 2010 13:02:26 +0200

Λοιπόν, αγαπητοί φίλοι. Πήγα στην πρόνοια σήμερα το πρωί, και έμαθαπως:
 Η πρόσκληση που δημοσίευσε ο Κώστας εδώ, ισχύει για όλους τους
επιδοτούμενους τυφλούς της Ελλάδος. Καλόν είναι λοιπόν να μήν περιμένουμε να
μας έλθει το χαρτάκι, γιατί είναι, όπως μου είπαν, και γιορτές. Την πρώτη
φορά λοιπόν, θα πρέπει να παρουσιασθούμε στην πρόνοια μέχρι της 10
Ιανουαρίου περίπου, με μια φωτογραφία ταυτότητος μόνον. Θα μας επιδοθεί το
δελτίο που θα πρέπει να συμπληρώσει κάποιος γιατρός οφθαλμολογικής κλινικής
κρατικού νοσοκομείου (επιμελιτής Α, ή υποδιευθυντής, ή διευθυντής
οφθαλμολογικής κλινικής, θα θεωριθεί το γνήσιον της υπογραφής του εν λόγω
γιατρού), και την δεύτερη φορά που θα ξαναπάμε στην πρόνοια, θα το
προσκομίσουμε εκεί μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογιτικά της προσκλήσεως που
διαβάσαμε, και θα πάρουμε, σαν βραβείο? την νέα κάρτα τυφλώτητος.

Αυτά κατάλαβα από όσα μου είπαν στην πρόνοια των Αμπελοκύπων.

 Ι. Παπαχρήστος.