[orasi] σεμνό ανέκδοτο

  • From: Σπύρος Σκορδίλης <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: ορασι <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Dec 2010 20:08:49 +0200

        Μια φωνακλού. κακάσχημη, κακιά και ξυνή γυναίκα μπαίνει στο Hondos
με τα δύο παιδιά της, φωνάζοντάς τους διαρκώς με δυσάρεστο τρόπο από την
είσοδο.

        Ο επί της υποδοχής της λεει χαρούμενα: "Καλή σας μέρα και καλώς
ήλθατε στο Hondos. Χαριτωμένα παιδάκια έχετε. Δίδυμα είναι;"

        Η απαίσια γυναίκα σταμάτησε να φωνάζει ίσα-ίσα για να πει, "Διάολε
δεν είναι δίδυμα. Το μεγαλύτερο είναι 9 και το άλλο είναι 7. Πως σού 'ρθε
ότι είναι δίδυμα; Τυφλός είσαι ή χαζός;"

        "Ούτε τυφλός είμαι ούτε χαζός κυρία μου" απάντησε ο επι της
υποδοχής. "Αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος θα σε πήδαγε 2 φορές."

Disclaimer Notice: This communication may be confidential. If you are not an
intended recipient please note that any form of distribution, copying or use
of this communication or the information in it, is prohibited. Please inform
the sender appropriately and delete or destroy any copies of it from your
system. SingularLogic SA & SingularLogic Integrator SA cannot accept any
responsibility for the accuracy or completeness of this message as it has
been transmitted over a public network.