[orasi] Re: ακτιβισμόςκαιανυπακοή,γιαανθρώπιναδικαιώματα

  • From: "zois" <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Dec 2010 22:58:25 +0200

Οχι, αλλά ξεχνάς τις ταξικές κινητοποιήσεις που γίνονται κάθε μέρα νσχεδόν,
κι όσο αυξάνονται σε όγκο και δυναμική τόσο πιο πολύ φοβάται ο αντίπαλος.
Αρκεί να συνειδητοποιήσει ο λαός ότι έχει τη δύναμη για να επιβάλλει τη δική
του θέληση. Να μη φοβ άται το κάθε μηχανισμό που στήνει το αστικό κράτος σε
βάρος του λαού και τότε θα δείξει πράγματικά ποιός είναι ο λαός, τι θα
κερδίσει!
Ζώης