[orasi] Re: απόψετρώμεστοσκοτάδι

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Dec 2010 14:57:22 +0200

Πιστεύω πως πράγματι είναι μια εμπειρία.
Είχα την τύχη να επισκεφτώ ένα απ' αυτά τα εστιατόρια που υπάρχουν στην
Ευρώπη, συγκεκριμένα βρέθηκα στην Φρανκφούρτη και στο: Dialogue Cafe.
Προσωπικά θεόρώ πως όλοι οι βλέποντες πρέπει να επισκεφτούν έστω για μια
φορά ένα τέτοιο μέρος..
Η σύντροφος μου, κατάλαβε πολλά, και ακόμα περισσότερα.
Η ίδια δεν το καταλαβαίνει, όμως εγώ που ξέρω και την ζω, διακρίνω τώρα μετά
απ' αυτό αρκετές διαφορές, που έχουν να κάνουν με πρακτικά πράγματα και
ουσιαστικά στην σχέση μας.
Κατάλαβε πως είναι να μην βλέπεις τίποτα, μα τίποτα, η αδυναμία και η
ανασφάλεια που δημηουργείτε σε ένα άγνωστο μέρος, κλπ.
Ναι, νομίζω πως εκείνη η επίσκεψη, ήταν τελικά για καλό.